中東亂局幕後黑手

AM730 (大明燈 M33, 2011.3.2)

我真係生活一個非尋常動盪世代。不論邊個政府,都有政權交替壓力。

少影響,就好似埃及咁,又係同一班人(即軍隊)中,揀過個新人做領導人。要亂,有利比亞隻。最好彩,就係有愛爾蘭隻投票機制,落台唔使先幫國民放血。

如果問我,就會話呢政權倒台或受壓力,全因美帝背後發功。不過,大家唔好誤會係咩CIA(中央情報局)、國務院、國防部等發功,令政權們受壓源頭,孫柏文都不斷重複咁話,其實係伯南克美國聯儲局。呢個印鈔狂魔令世界銀紙氾濫,物價飛升,私營企業上班人,傷害雖有,不過一定細過收政府錢人。

原因係私營企業上班一族薪金,係會隨住通脹上升,因為出過勞力,每單位生產力冇變,所以僱主要留人,就要加薪。

不過,呢獨裁國家,因為人民冇政治權利,所以政府要四出增加開支、派糖去收買人,令到全國過半數或更多工人係受僱於政府,出政府糧。但因為佢「勞力價格」,即薪金,同生產力無關,甚至好似香港經常示威社工咁,係冇生產力。

所以通脹下就冇自然加薪機制,當遇到聯儲局亂印銀紙時,就會由於政權反應慢,工人未有加薪,而通脹壓力又不斷上升,工人惟有上街示威,逼使政府倒台。

咁要流幾多血,聯儲局先收手?我自己都重複咁諗,因為連冇銀行倒閉香港,都會因為政府派錢方式不被市民認同,一旦財政預算案過唔到,就要解散立法會,即時令立法機關玩政權交替。

不過,我諗寫得最好,估計聯儲局幾時先收手人,應該係謝國忠。

咁根據佢推斷,華盛頓街頭要學阿拉伯國首都咁血流成河,伯南克先會肯收手。大家諗下到時呢個係個咩世界?
謝國忠係一個講宏觀經濟分析員,即係十年八年前,只係講下走勢,做數據預測,而今日因為一次又一次「特殊政策」,要講到美帝首都失控。

可能,聯儲局其實只係要一樣資產升價,佢就會收手。呢項資產,就係冇可能唔跌花旗國樓房市場。

當地咁多空置單位,又仲有好多「還款會突升」按揭待爆,唔通我世界仲有排亂?

好彩,我心裡其中最尊敬3個投資者,約翰˙保爾森(John Paulson),巴菲特(Warren Buffett),同埋麥嘉華(Marc Faber),都不約而同咁話,美國樓市快見底,或推介房產有關企業。

我唔知聯儲局要落多幾多藥先會發生,不過希望3位講得,仲要盡快。

Facebook Comments

Leave a comment