想要乜大禮?

爽報 (財經V38, 2012.6.29)

 

特區成立十五周年,之前一個月,已經久不久聽到有人話,中央會送大禮。最抵死係,候任特首「思歪」個勢越差,份禮就會越大。不過,究竟份禮係乜呢?另外,乜香港人幾時變得全民「港孩」,要人送禮物嘅呢?

我都試過天馬行空咁諗,究竟有乜嘢政策係香港人最想要。港股直通車?真係開車至好喎!上次架直通車死火,恒指差少少就見32000點,溫總一句唔玩,直通車即刻變成過山車,一日直插1500幾點。我仲記得嗰年10月,有日成交過2000億元,幾好玩呀。可惜,成個直通車概念,得兩個月貨仔。

諗番轉頭,就算當年有直通車,亦唔見得今日恒指會有60000點,每日成交2000億元。畢竟,股票都要睇基礎因素。港股其實已經變咗炒大陸經濟嘅Proxy,所以,叫大陸錢買番港股,即係塘水滾塘魚,意義不大。

再講,大陸嘅熱錢來去匆匆,湧入嘅時候泡沫膨脹梗係有人開心,但係要走嘅時候,同樣點都留唔住。呢類虛幻嘢,我真係唔識講,對香港有乜長遠好處?但係對大陸,就可以多個調控壓力嘅出氣口,冇壞啫。

不如社保基金買港股?咪玩啦!至於乜嘢人民幣離岸中心地位、深圳前海金融區,似香港人服務祖國多啲喎!大禮,心領喇!

 

利世民

專欄電郵:SharpHK.Simon@gmail.com
Facebook專頁:www.facebook.com/AppleSimon

Facebook Comments

Leave a comment