衰過老董

爽報 (財經V35, 2012.7.03)

 

「思歪」上任第一日,就已經同當年老董最差個時一樣,搞到幾十萬人上街。我真係好懷疑,佢點樣可能做足呢屆任期。

有人話,思歪既然係靠西環上位,佢根本唔會理民情,佢甚至會用高壓手段整治反對聲音。


我唔敢講思歪有冇呢種能力,駕馭港式官僚,用政府機器去進行呢類政治任務。畢竟,特區成立15年,好多傳統由老董開始都已經被破壞,思歪只不過係接手完成呢個改造過程。

亦有人話,思歪雖然冇經驗,但未至於傻到會夾硬來。特區除咗怨氣多,儲備更多。可以用錢解決既問題,就唔係問題。再者,香港人時至今日仍然大大聲話要高度自治,就係因為香港人覺得自己經濟獨立,財政自主。

用晒儲備,香港唔靠北京,仲可以靠邊個呢?當年老董上任,第一日就講「中國好,香港更好」,之後就日日話香港同上海競爭,唔可以被邊緣化。如果話老董任內,對北京最大功勞,就係成功用Propaganda(政治宣傳),令唔少香港人真心相信,唔靠北京香港死實,所以要聽話,等阿爺派糖送禮;就算所謂嘅禮物係「阿爺出豉油,香港出雞」,我哋都要感激流涕。

思歪幫佢契哥完成呢個歷史任務,令到香港財政回歸,我覺得更加切合劇本需要囉。

 

利世民

專欄電郵:SharpHK.Simon@gmail.com

Facebook專頁:www.facebook.com/AppleSimon

Facebook Comments

Leave a comment