四舊水零用怪招新聞

爽報 (財經V43, 2012.7.13)

 

尋日有份報紙,頭版頭條寫:「每月零用400,學生易抑鬱」。報道話,香港五成七學生有不同程度抑鬱,有四分一屬於嚴重個隻。做呢個調查嘅組織,叫做再生會,報道入面被訪問嘅有精神科醫生、藥劑師同臨床心理學家。

今日我教大家睇報紙。一,無端端有調查統計,唔使審,背後梗有目的;二,睇被訪者嘅身份,大概都估到背後乜嘢人做「新聞」。



話說好多年之前,我未加入傳媒,正職係公關。當時我好多客仔,例如藥廠,都係冇得賣廣告。冇得賣廣告,就要諗方法見報。結果有人發現,原來新聞界好鍾意統計數字。

結果,過去十幾年,香港就多咗好多統計。老實講,雖然我明白大家都好無奈。不過,客觀事實係,大家都睇到麻木晒。從一個前公關顧問,又係傳媒人,我會呼籲各位:回頭是岸,真正嘅公關同新聞,唔係咁樣做㗎!

另一方面,政府都開明啲啦!本來,唔准賣醫藥廣告,係怕消費者收到錯誤訊息。不過,禁止言論自由,錯誤訊息更加嚴重。

外國容許醫藥廣告,只要聲明得清清楚楚,一般消費者對健康醫療訊息都可以掌握得好好。再者有互聯網,香港唔比賣廣告,你估我哋唔識Google咩!

 

利世民

專欄電郵:SharpHK.Simon@gmail.com

Facebook專頁:www.facebook.com/AppleSimon

Facebook Comments

Leave a comment