暴風和暴民

爽報 (財經V36, 2012.7.26)

 

有個行將退休嘅政治演員,每逢港鐵(066)出事,就大肆鞭撻。鬧大機構有市場,唔鬧先至反常。原來十號風球之下,港鐵職員即時失去人權同尊嚴,明晒!

天災,冇人想。故事教訓我哋,明知打風,最好盡早返屋企。七月初,我人在花旗國。一場怪風,將中西部到東岸好多地方吹到停電,而且一停幾日。呢次大停電,廿幾年來從未試過,好多家庭都無法及時準備,就算想買後備柴油發電機都買唔到。剛好又熱浪來襲,好多長者同長期病患者,熱到叫救護車,亦有幾十人因此失救。

不過,我好少見到有美國政演借機抽水鬧政府或電力公司。修復電纜進度,大家明白,工程人員在熱浪下戶外工作,已好辛苦。傳媒評論,重點係叫大家記得飲水。鄰居之間,有人將雪櫃入面嘅食物煮晒,然後分畀大家,反正唔食,都會壞。又有人請大家去自己屋企個泳池解暑,亦有商場、酒店,歡迎大家去大堂免費凉冷氣。

剛剛過去的周末,又有奇遇。話說,我要返上海開會,飛機嚴重誤點。地勤早已被包圍。五小時之後,即半夜時份,先有得上機。上機我即刻沉睡。一個鐘後,飛機仲未起飛,原來有乘客拒絕上機。

當機長話唔等,要開機,佢哋又衝閘。點解香港文化越來越劣?你話呢?

 

李兆富

Facebook Comments

Leave a comment