三大辦公室靈異事件

爽報 (財經V39, 2012.8.15)

 

好多人,當工作係生命嘅一部份。冇咗份工,就好似冇咗生命一部份。如果你有咁嘅心態,恭喜你,我覺得你份工應該好穩陣。

不過,好多人返工好似遊魂。當一間公司有好多妖魔鬼怪,自然就會多靈異事件。據說,職場活死人,腦海一片空白,但佢哋除咗會搵替身,仲會吸活人靈氣,散發負能量,好得人驚。雖然已經好耐冇打工,但係我對辦公室靈異事件,仍然有少少研究:

一,空穴來風。無端端,正常人會收到風,聽到啲唔應該聽到嘅野。有啲人定力唔夠,就會好似撞邪咁,重覆講一啲佢哋都冇見過嘅野。

二,死線來了。死線,人人都有一條。不過,職場遊魂曾死於非命,故最鍾意將人家的死線,拉到有咁早得咁早。明明有五日時間做嘢,佢就去到星期五下晝五點四十九分,然後叫對家放工前回覆。如果被上司或客仔迫,我都心服口服,但下級同外判商都係咁,我真係唔識解。

三,水鬼升城隍。怨氣大,活人走晒。結果,厲鬼升晒大鬼,繼續散發負能量。

辦公室靈異事件,多到可以寫一部《新民間傳奇》。講到尾,一間公司太多冗員中層,就有遊魂。老闆們,人多唔一定好辦事。決心裁冗,還好員工一個交代啦!

 

李兆富

Facebook Comments

Leave a comment