李卓人的革命

爽報 (財經V34, 2012.10.24)

 

同偉大工人領袖李卓人講道理,比起對牛彈琴氣餒不止一百倍。對牛彈琴,大不了隻牛望住你,然後繼續食草。跟偉大工人領袖講道理,你會發現,原來香港嘅政治水平,真係好鬼水皮;政治演員,其實真係唔知個世界發生乜事。

話說,剛剛過去嘅星期日,上有線電視嘅《周日不講理》,偉大工人領袖好似念咒語咁,話只要打工仔供2.5%,老闆供2.5%,政府注資500億,香港就可以有個神奇基金,以後人人去到65歲,都可以有錢派,直到終老。

咁神奇?反對就真係唔啱喎!不過,有咁大隻蛤蚧隨街跳,你又信唔信呢?簡單邏輯,如果全民有供,到65歲都有得分,即係話人人都儲5%,就天下太平啦!好明顯,條數唔係咁計。一個人,就算唔使養上下兩代,自己搵自己使,想65歲退休都要用40年左右嘅工作生涯搵埋60年嘅使用。儲5%真係夠?

敗盡家當 希臘翻版

偉大工人領袖個神奇退休金,佢話十幾年之後,就有一大舊錢可以滾。一直滾,滾到2041年,香港人口老化問題就會見頂。吓!人口老化問題會見頂?真係第一次聽喎!唔通到時,科技發達到啲人會返老還童?

我問偉大工人領袖,究竟佢有冇呢種「傳聞」退休金嘅成功例子。我話佢係希臘模式,佢話唔係,因為希臘嘅退休金人人攞嘅錢都唔同,偉大工人領袖嘅提議,你人人都攞咁多,即係美式啦!美國社保都爆煲喎!偉大工人領袖又話,美國爆嘅理由好多。

究竟美國爆係乜嘢理由呢?點解香港又唔會?美國可印銀紙,香港得咩?偉大工人領袖又話大陸都有社保。不過佢又唔知大陸社保都有鑊氣,投資負回報。講到最後,佢話瑞典幾好吖!

瑞典?偉大工人領袖當然唔知道,90年代經濟危機,加上人口老化,瑞典由94年開始,就不斷要改革「傳聞」嘅退休金。

香港人有偉大工人領袖帶領,真係唔走希臘條路都唔得。敗晒香港嘅錢,北京注資救港府,一國兩制,同時壽終正寢,就好似希臘被德國操控一樣。

Facebook Comments

Leave a comment