學習批判市場

爽報 (港聞V06, 2013.04.08)

 

「市場會失效。」呢句說話,好多中學生都會接落去講:「所以有時要政府出手干預。」邏輯上,市場搞唔掂,政府亦唔一定搞得掂。可惜,呢個謬誤,以訛傳訛之下,點都揮之不去。

其實,解決問題第一步,就係要先了解問題,呢個常識響今時今日嘅香港似乎漸漸失傳。

每年夏天,獅子山學會都會有暑假學師計劃,今年亦唔例外。學師計劃重點,乃係了解市場。何謂了解市場?有學師,一個暑假之後,學到股票外滙皮毛;亦有學師因此對公共事務有一套唔同睇法。不過,今年我希望,可以培訓出一班識得去批判市場嘅年青人。

「批判市場?」你無聽錯,我亦無寫錯。真正了解市場,先有條件去批判市場。所有創造,都係源自於對現況嘅不滿。社會、市場永無完美,不足之處,答案唔一定係政府干預;更多可能,係一間公司,又或者一個公民社會運動。

如果你關心社會,但又相信自由市場創造價值能力,歡迎你參加今年獅子山學會嘅暑假計劃。原則上,我地不限年齡,更不限學歷,大前提要對世界有基本好奇心。

報名方法:以不多於一百字,講述一個你覺得仍然未解決得到的市場問題,並將回覆電郵到info@lionrockinstitute.org。

 

李兆富

Facebook Comments

Leave a comment