有得揀都唔做老闆

爽報 (港聞V06, 2013.04.19)

 

今時今日香港,做生意政治化,任何決定都要向公眾交代。冇錯,交代呢個用詞,感覺非常文革。要怪,就怪香港好多國企,又或者類似國企嘅半公營半私營怪物。由主題公園到集體運輸,政府都有能力影響決策,所以呢啲機構嘅每個決定,政治演員都想見到自己嘅手指模,肯定自己嘅存在意義。

「只要影響公眾,我哋就有權過問!」由插手國企到半公營機構,政治演員再進一步,就想管私營企業。衣、食、住、行,除咗時裝未立法規管,其餘三範都已經政不離經。當四大皆管,香港就正式走入「阿媽教仔式管治」,洋學名叫:Nanny State。

變本加厲,最後一步就係消費者品味都管,屆時,真係有得揀都唔做老闆。不過,未變成阿媽教仔式管治之前,政治演員要宣洩澎湃嘅控制慾,就會針對客戶群眾夠多嘅私營企業:交通、能源、電訊、零售……只要有任何事故,政治演員永遠先聲奪人,要求更多話事權。不過,無論搞到幾衰,政治演員都唔需要負責,最終,消費者又有乜得着?

 

李兆富

Facebook Comments

Leave a comment