社會棟樑係泛民無間道?

爽報 (港聞 V08, 2013.05.15)

 

思歪特首寫網誌,話佢同街坊都唔明,點解溫和派泛民,反拉布又反剪布。言下之意,就係叫溫和派泛民唔好與民為敵。管治雖然一塌糊塗,但共產黨出身嘅思歪,權術實在高明。

有獻世派嘅鐵票,政府根本唔需要泛民就範。思歪出手,其實係要挑起泛民內部矛盾。拉布剪布,其實都係一場政治表演。拉布四人組,好清楚支持佢哋嘅社會棟樑,民主係手段,共產先係目的;一聽到派錢,就精神亢奮,最好全民種金,永遠人人都有錢分。

支持泛民嘅市民,又未必個個都係咁單純。曾幾何時,民主陣營得一個歷史使命,就係確保回歸後嘅香港唔會淪陷。至於淪陷點解,我就留番畀大家自己去解讀。好多人未必認同民主派越來越左嘅思維,但始終肯定民主派比其他政黨,更堅持捍衞香港獨特性。

捍衞香港獨特性,除咗普選同法治,仲有一個因素,就係穩定公共財政。假如有一日香港被福利拖垮,破產要北京放水,到時仲剩低啲乜?泛民俾社會棟樑騎劫,要自毀用經濟建立嘅防火牆,究竟係無知定係無間道?

 

李兆富

Facebook Comments

Leave a comment