波叔是蘇斯克查?(下)

蘋果日報.金手指 /2019-02-19/孫柏文(獅子山學會董事)

波叔是蘇斯克查?(下)

上期我話財政司司長陳茂波,喺呢幾個月將費格遜式足球,重帶回曼聯嘅蘇斯克查。因孫柏文成日覺得殖民年代嘅香港,就係費格遜年代嘅曼聯。而波叔,真係有嗰種當年嘅風格。

點解?早排「派四千」,唔少人謾罵波叔。話:「用咁多行政費,不如全民派啦!」不過波叔都唔動搖。香港人,唔怕你政府廢,最怕你嘥錢。呢個雖然唔得民心,不過就係喺冇民意授權下,唯一能穩住政治控制權嘅方法。英國佬嘅神髓。

啲好打得嘅人,唔擺明媽叉你,其實係曲線肯定你。例如當年政府起嘅大廈,要實而不華,當年唔知幾多知識份子,日日話政府起嘢「好核突」、「不思進取」等。特區啲手好打得,不過冇腦嘅官員,就會認真檢討建築風格,希望「做得更好」。

殖民時代呢?啲鬼佬官唔知幾開心俾人鬧核突,因為每次有人鬧,聽嘅人就會更信「嘩!呢個政府cheap到呢!」即係政府會去到幾盡去唔嘥錢。波叔唔知係特登,定係符碌撞棍,希望佢可以維持表現,做我哋嘅蘇斯克查。

尋日同梁心欣傾計,我問有乜好買,佢話不問價追映客(3700),甚至叫我沽俄鋁去追。我唔識大陸網,不過好少見心欣咁迫我買一隻。唔知係真朋友,定係要我接火棒?你哋自己盤算我兩友誼有幾堅。

Facebook Comments

Leave a comment