侵侵連任露危機

蘋果日報.金手指 /2019-02-25/孫柏文(獅子山學會董事)

2016,侵侵選總統。當年孫柏文睇到花旗國民情如何,就深信佢有市場未反映贏嘅機會率。之後,佢不斷被全球主流傳媒打,我都唔覺得佢連任會有難度,原因係佢係第一個真落實選舉承諾嘅總統。

當年,佢話會盡做防非法入境者、重新界定北約秩序、打爆ISIS、隻揪北京同埋結束令年青人永冇上位機會嘅零息貨幣政策。

佢做總統後,真係逐一實現。就算唔係完全做得到,都起碼比起以前總統有港女最鍾意嘅「誠意」。不過,近呢幾個月,我開始覺得佢淆底。

因為,近呢幾個月,佢開始俾人嘅感覺就係「做唔到,係因為自己唔想做」。而唔係之前咁,想做不過其他人唔俾佢做。

最顯眼,必定係佢逼聯儲局轉軚,唔俾加息縮表,去洗牌reset,同埋呢幾日係咁,睇落對北京手軟。

原先,我嘅部署,就係先沽晒啲樓,等加息冧價,再買例如俄鋁(486)呢啲如果北京投降、唔會再例如盲目大幅補貼蝕錢工業嘅受惠股份。

雖然,我一股俄鋁都未沽過。不過,真係開始擔心侵侵繼續落去,會越來越軟化。唔好話作為大陸企業競爭對手嘅股東。作為一個香港人,睇到有人迫北京要守信用,唔可以開啲會彈嘅期票。不過唔再逼,真係心酸。

呢啲舉動,除咗我見到,原本支持佢嘅人都一定知。所以,由佢當選後,今次係我第一次睇淡佢連任機會。之後點部署,大家應知。就係返去2016嗰種世界。

Facebook Comments

Leave a comment