鄭若驊變節失敗?

蘋果日報.金手指/2019-12-10/孫柏文(獅子山學會董事)

早幾個月,孫柏文被新加坡國營新聞台訪問。嗰陣啱啱係特首林鄭錄音流出之時,當中佢話過就算想辭職,都唔得。我喺訪問中被問到嘅時候,我都好有保留咁話:「佢咁講都係因個個想佢搞掂個爛攤子先。」

原因係人類歷史中,得一類人係想劈炮唔撈都唔畀。係乜?就係奴隸。到咗數周前,鄭若驊司長訪英跌親,跟住話因養傷唔返香港。當時我反射式反應係,唔通佢想變節?

點知周末英帝《金融時報》爆料話,鄭若驊原來想辭職,不過最後經北京回港繼續做。而佢老公間公司,就即被競委會查。當年我有份搞嘅獅子山學會,喺對抗「反競爭法」立法時,曾多次警告過,咩叫「反競爭行為」非常主觀,有絕對機會淪為政府向人嘅經濟面勒索之工具。

今次有冇?大家自己諗。當年我哋咁講,仲要被湯家驊統領嘅飯民左膠圍攻抹黑。飯民覺得不斷膨脹政府權力是光明之路。

不過幾年前,我曾喺林依麗嘅網上節目預言過:「就算七百萬人站同一邊,都難打。」見司長、特首嘅遭遇,佢哋所做,如真係被動,我就真係覺得,原來國家奶水嘅味道,真係啞子吃黃蓮了。

最弊係睇海航、安邦、大陸銀行。國家三萬億美元外滙儲備,如扣除有國家保證單位發嘅外債,及零回本機會嘅一帶一路項目,儲備基本上係零。奶水味道係點我唔知,不過快斷流。

Facebook Comments

Leave a comment