醫管局試試吧!

am730 (大明燈 M35, 2011.5.18)

上個星期六晚,孫柏文去孫媽媽度hang out。

因為阿媽佢晚咁有齣電視播、追好耐韓劇播大結局,所以我就陪佢一齊睇。

當然,因為我冇追開,所以我就係咁問阿媽:「呢個係邊個?」、「個又係邊個?」、「咁佢又有咩關係?」等。阿媽除作出人物介紹之外,仲brief埋由第一集起,到刻故事內容,令我好似壞跳線CD咁,不斷話:「咁都得?」
解釋步伐,就算廣告時段都係冇放慢過,我亦全心全意咁聽佢講,希望對電視中韓國及其文化,可以有更深厚認識。

點知廣告時段時,電視台播出一則新聞簡報,我忽然聽到報道員話:「醫管局宣布,因要紓緩公立醫院醫生不足問題,會考慮輸入外地醫生。」跟住就畫面出現字幕:「外地訓練、執業香港人……」

我一聽、睇到即刻大聲嗌:「嘩!阿媽妳聽唔聽到呀?阿妹有家歸不得日子完啦!」阿媽佢解釋緊套韓劇當中,突然停下來望住我。所以我就開始解釋,聽完我阿媽由面上有種從心湧出來笑聲後,佢又繼續講番佢套韓劇。

冇錯,我個妹係個香港出世,擁有三粒星的持有人。當年,我個年年納重香港稅老竇,居然為阿妹放棄全球最強,已經付鈔香港教育福利,再使多筆,將阿妹強浸鹹水,最後令佢入讀英國醫學院。

不過好不幸,阿妹佢投胎太遲。點解我咁講?

因為原來只要你97年前,入讀英國醫學院,畢業之後,香港仲當你係自己人,可以好似以前咁,冇無恥門檻,令人有家歸不得。阿妹佢幾時開始讀醫?咪係97年9月。

點都好,阿妹英國做醫生,佢都冇問題。不過我度諗,香港人,用香港錢,成為醫生,服務居然係英國人?佢有冇咁好彩?

事態發展到早幾日,醫管局就話外國醫生,要識廣東話,至少要有3年經驗,一年合約形式咁公立醫院做。應包括阿妹。其實她試試也無妨。

相信唯一反對聲音,又係生人霸死地(唔信你試平時去佢平租領匯(823)舖位clinic,睇佢有冇開)蔡X之shameless醫生。就算唔夠醫生,自己行家屯門日日嗌救命,都仲度反對。當年,拍板決定玩保護主義,就係麥列菲菲。我希望今日同佢講句:「The public’s perception of your profession is now in your hands, please handlewith care.For unfortunately, your legacy is written inthe future by people like me.」。

 

Facebook Comments

Leave a comment