假如我係財爺

爽報 (財經V48, 2012.6.5)

 

噚日,財爺話樓市唔健康,冇理由只升不跌。我雖然唔反對佢講嘅嘢,不過,冇乜人會理佢。畢竟,要明白風險嘅人,唔需要提醒;覺得永遠都有得炒嘅人,點都唔會醒。假如我係財爺,為咗香港,應該講出事實最驚人嘅一面:

「今日,我以欣喜嘅心情向大家宣佈,政府打壓樓價嘅措施,已經喺二手市場有初步成效。過去周末,主要屋苑錄得零成交,反映炒家明白特區政府對打壓炒樓,絕不手軟。

不過,仍然有個別發展商,積極開盤。日後如果樓價升,政府唔排除會以競爭法,向發展商追究助長炒風嘅責任。此外,政府亦要提醒大發展商,日後如果樓價跌,小業主輸錢,將會引起嘅政治同法律問題。

住屋乃基本人權,令到冇人有意欲炒樓,將會係未來特區政府嘅施政綱領。政府會繼續密切留意樓市發展,有需要時主動推出更嚴厲手段,務求令樓價回復到合理水平。

我所講嘅合理水平,就係唔再有人覺得炒樓有獲利機會,炒家完全離場。我已經委託嶺南大學文化研究系,研究超特別印花稅嘅可行性:初步構思係,兩年內有交易過之任何住宅物業,印花稅稅率為交易利潤之100%。」我擔保,如上述內容「出街」之後,一定全場靜晒。

 

利世民
專欄電郵:SharpHK.Simon@gmail.com
Facebook專頁:www.facebook.com/AppleSimon

Facebook Comments

Leave a comment