溫柔地謀殺香港

爽報 (財經V28, 2012.11.19)

 

立法會大舞台,政演同官,玩千王之王扯貓尾角色扮演劇。

思歪政府話要派錢畀老人家,以為香港咁民粹,一定買到好多民望!嘿,點知班政演一個轉身,就大合唱要人人生生世世都有得派;乜嘢長者生活津貼,雞碎咁多,就同來晒埋政府冷,仲要得戚咁唱:「人人有得攞,公公婆婆笑呵呵!」

搞到咁,有兩個可能:一,思歪好天真咁以為,派錢畀公公婆婆,有民生做籌碼,一定可以做到第一次立會大團結,同西環北京證明,自己唔係廢柴,暫時冇需要頭暈身㷫手痛腳痛。二,思歪深謀遠慮,以退為進。長者津貼擺明係賣一個破綻,畀飯民同獻世派乘機左右夾擊,做到政府好似被迫派清光香港。如市民反對,政府就企硬;市民支持,政府又可乘機搞大自己規模,同埋有更多政治籌碼,同班政演要話事牌表演賽。

點知,負責長者津貼嘅張建宗就同班政演講:「你哋嘅聲音,政府聽得一清二楚,家陣邊個話唔幫你哋搞傳聞中嘅退休保障啫,衰鬼!」嘩,張建宗的溫柔,諗到都打冷震!不過佢好似「冧女」咁?住班政演。冇錯,政演第日男扮女裝又好,搵嫺姐卿姐慧琼姐姐帶頭又好,浩浩蕩蕩,衝上政總,帶住哀怨問一句:「你講過唔算數呀?說好了的傳聞退休金呢?」

到時肯定繼續呢種拉扯式嘅欲拒還迎,政府起初就好似好勉強,打多兩個回合就主動出擊,政演到時就要呢樣嗰樣,搞出來嘅政策,就似一棵裝飾到好似聖誕樹咁嘅火箭,你要預咗支嘢一路飛,就一路跌嘢落來,然後就……

傳聞嘅全民退休金,數字上根本站唔住腳。班政演癡癡呆呆,我都算,連政府都主動去整壞香港嘅財政水喉掣,我就真係覺得好悲哀。你話香港係咪有問題?一定有。我話係後生仔搵唔夠,因為係教育失敗,搞到香港新一代唔夠世界各哋嘅精英競爭!

有未來唔去發展,就反而走去用過去綁住未來,呢個政府真係腦生草。後生仔受咗老母同長輩恩惠,要回報係美德,搞全民退休金,係偽道德囉。

 

李兆富

Facebook Comments

Leave a comment