竟令左右藍黃齊反

蘋果日報.金手指 /2019-04-15/孫柏文(獅子山學會董事)

孫柏文曾經喺本欄分享過話由上世紀中創立標普500指數,創指數股中到今日表現最好嗰隻,就係賣萬寶路嘅Altria。理由係政府越管,就越冇對手下越好賺。不過,到歷史嘅呢刻,煙仔真係出現強勁嘅對手。就係電子蒸氣煙,Vape。

作為一個冇醫學文憑嘅香港人,我面對一條難題。就係呢邊廂香港醫生、AO等大聲疾呼話有害要禁。那邊廂全球歷史最悠久反癌慈善組織Cancer Research UK話如電子蒸氣煙普及,會少好多人患肺癌。同埋英國醫管局NHS內部智庫不斷重申話不但只唔好禁,仲要建議英國公立醫喺啲戒煙貼旁賣蒸氣煙。(你自己去google吓)

難題係,信香港醫生定係英國醫生?作為典型香港人,我硬係信英國醫生啦。香港醫生更醫得,就唔使做到咁肉酸去反外面訓練嘅醫生啦。

剛過嘅週六,立法會就政府禁售蒸氣煙上,畀市民發言。我有去,亦有幾樣嘢令我好出奇。首先,我,自由市場塔利班、長毛,馬克思主義者、曾話過「每次聽到國歌,我都想嘔」,深黃到似港獨嘅張倩盈、同一個用普通話發言,開口第一句話「我們一向都是愛國愛黨的」商會代表,全部異口同聲大力反對政府呢個建議。

特首林鄭月娥話過想解除香港內部矛盾,我確實諗都未諗過有一日,政府居然能令右、左、黃、藍企喺同一邊。林鄭真係好勁!呢場係全香港人對啲會考三十很高分低能嘅AO同醫生之戰。即公民黨支持,當年考唔到30分,內心好自卑嘅民主黨都可能會。

第二,發言反對嘅全部係好真心、好激動去反。發言支持嘅,聽落似中學辯論咁。點知真係被本報爆出港大迫啲學生撐政府。
最後,點解香港人記住殖民時代,覺得特區政府好廢?答案係當年打白粉,大幅補貼美沙酮。今日打煙仔,就諗住禁蒸氣煙。

Facebook Comments

Leave a comment