「止暴制亂」壽終正寢

蘋果日報.金手指/2020-01-07/孫柏文(獅子山學會董事)

孫柏文真係估唔到,繼6個月前「送中條例」被「壽終正寢」後,呢刻連數據都話「止暴制亂」壽終正寢埋。

點解?習大炒王志民後,搵咗駱惠寧中聯辦主任。咁佢第一日返工時,話見記者喺西環街頭食西北風好慘,所以就叫晒佢哋入去。咁駱主任企喺中聯辦lobby見啲記者,就講咗嘢。而從佢講話,我可以百分百肯定,「止暴制亂」壽終正寢。

點解?其他「分析員」,喺舊媒體或網上,例如YouTube,對於今次換人係咩意思都係估估吓。我作為財演,寫得喺財經版,當然就係以數據分析啦。

咩數據?當報新聞嗰啲,清一色都係講啲唔講啲駱主任講咗乜,我作為盡責嘅財演,當然去中聯辦個網站睇原稿啦。而當我一上,第一件事唔係睇佢講乜。而係好科學咁搜尋「止暴制亂」一詞嘅出現次數。

齋睇港共代表人,特首梁振英。當個message一定,就不斷重複。我嘅預期係「止暴制亂」出現嘅頻率,必達當年梁特讀施政報告時,「一帶一路」咁勁!

點知,駱主任一次都冇講過「止暴制亂」添!哎吔!咁都未止,佢完全捕捉到所有香港人,不論男女,都有嘅港女DNA。即係每個決定有三個影響因素。排第三,就係有冇着數。而冇着數唔緊要,因排第二嘅就係有冇feel。有feel時,冇着數都得。不過對港女最緊要嘅,就係有冇面。就算同條仔一齊有feel有着數都好,冇面嘅都係要分手獨立。

而駱主任好似時光倒流返去80年代初,光大主席幫「大富豪」開幕嗰隻,話:「香港同胞為國家改革開放和現代化建設作出了重要貢獻!」而唔係話:「我告訴你們香港人,沒有我們你水也沒得喝!」

中共真係勁,想180度飄移,就真係飄移。今次呢盤show hand,我哋香港人揸住一對8(金融中心地位)晒冷叫開牌。點知中央真係二仔底。所以最後,嗰啲諗住喺年宵賣啲印咗「止暴制亂」T恤嘅朋友,快啲割價求售啦。因好快唔值錢了。

Facebook Comments

Leave a comment