硬食的身心準備

蘋果日報.金手指/2020-05- 26/孫柏文(獅子山學會董事)

由盤古初開,金銀價嘅差距,大約喺10至20倍。即用10至20盎斯嘅白銀,就買到1盎斯嘅黃金。今時今日,呢個差距係100倍。當然,喺3月中時,呢個差距近150倍。

今日,孫柏文唔係想話白銀抵買之類嘅說話。而係想同大家分享,歷史中對上一次個差距有咁大,就係1939年,希特拉臨揮軍打波蘭,令西方世界也參與二戰前嘅一刻。香港行到歷史嘅呢刻,已成世界大戰嘅其中一個戰場。喺呢啲亂世,用歷史借鏡,令我滿腦問題。我都特登問來自澳洲珀斯嘅獅子山學會創會主席,當年1941年12月,日本偷襲珍珠港同佔據香港後,三個月內新加坡都淪陷埋時,喺澳洲珀斯啲人嘅感受係點?

再諗,唔通真係要諗保命為先?錢,唔通搵個喺香港仔嘅化糞池,將啲錢包膠放入去,等平亂後再攞返出來?

英雄、炮灰,只差一線。有啲可能會成為前馬會、房協主席祈德尊爵士咁,就算日本捉佢入深水埗軍營,佢都被營救後繼續打日本皇軍。

至於我?如果做到戰前營救猶太小朋友嘅Nicholas Winton,我已經好滿足。我唔知有幾多讀者喺我幾年前話「搵夠好走」時,有聽話。不過今日咁嘅時勢,真係身、心、錢嘅機動性,勝於一切。個浪來緊,你會企喺咩位硬食呢?

Facebook Comments

Leave a comment