唔怪阿爺唔俾普選

孫柏文- am730 (大明燈, M40, 24/11/2010)

港交所(388)董事會決定將交易時段中間的午飯時間,由依家兩粒鐘,減到去一粒鐘,但會先有一年的個半鐘過渡期,港交所主席夏佳理話,有可能會再研究取消午飯時間,之後立即受到證券界批評。唔使多講,孫柏文以前做石油股分析員嗰陣,已經要早上五點九起身,你哋要更早開市,就真係祝君好運。

 

印象中,延長交易時間呢個建議,同政府訂立最低工資之後話又要研究最高工時,差唔多同期出現,同時亦都係行政會議成員嘅夏佳理,究竟覺得延長工作時間係好事,定係縮減工作時間先係好事呢?千祈唔好同大家講,港交所雖然增加咗交易時間,但第日草擬嘅最高工時,又會令證券界人士可以準時收市放工,我諗講出嚟,都未必有人信。

講開最高工時,立法會令生產力較差嘅一群工人受害,手腳唔夠快嘅,絕對係高危一族。不過,更大嘅問題係,審理法例嘅議員質素太低。

喺立法會入面,雖然有工會代表自稱研究最低工資幾十年,又或者有大律師,但竟然冇一個諗過食飯時間計唔計落工時,結果,任由一條千瘡百孔嘅法例通過,令工人差啲不加反減,呢班議員一啲悔意都冇,為咗掩飾自己過失,就話係食店唔啱,其實最唔啱,係班立法會議員。然後同一班人走出嚟同你講,要再下一城,要立最高工時,真係聽到都驚。

特區政府入面,部分高官有鋪出風頭癮,覺得自己愈戰愈勇,好似之前我哋有環境局長邱騰華,一上任以為拎「環保」兩隻字出來就做乜都得,結果搞出慳電膽事件,成為問責局班底內最大嘅負資產。

特區高官最易犯嘅錯,就係誤以為有立法會議員,特別係泛民議員支持,就會放膽去推新政策。好似慳電膽券,其實本來係公民黨嘅政綱,邱騰華以為環保加埋泛民,就天下無敵,卒之出街之後,第一個批鬥邱騰華嘅,就係泛民同埋環保分子。

另一位最有潛力步邱騰華後塵嘅高官,就係勞工及福利局長張建宗。孫柏文唔擔心佢萬箭穿心,因為就算係,都係佢自己攞嚟,最擔心佢又推一條天殘地缺嘅「最高工時」草案,一班議員再次諗都唔諗就投票支持,歷史重演,再令工人受苦。

依家口響響話要支持最高工時嘅立法會議員,應該要白字黑紙寫明,如果第日立法,令工人收入不加反減,就立即辭職,以明其志。

不過,呢班卸責議員一定唔會咁做,佢哋最多都係出事之後轉移視線,去賴其他人,工人受害?又有機會俾佢哋抽油水。

我哋要學例如美國等民主國家,佢哋係冇法律好過壞法律,唔似我哋咁,壞法律好過冇法律,揩嘢先搵人出氣。唔怪之得阿爺唔俾普選。

(作者為前石油業證券分析員,視股市為終身學習場所,不斷交學費。)

Facebook Comments

Leave a comment