擺到明玩的綜援碩士

am730 ( 大明燈 M32 , 2011.2.16)

情人節日,我舊僱主份報紙頭版「報道」,26歲中文大學碩士梁健鵬經歷,引起各界人士注意。孫柏文認真敬佩呢位鵬哥,從一個傳媒人角度去看,孫柏文寫Blog,身邊亦有不少同事、朋友寫Blog,但從未寫到上A1頭版,鵬哥呢方面成就,都可算係無出其右。

日有幸主持電台節目時,請得鵬哥作座上客,聽佢講述自己心路歷程,亦令我別有一番感受。

回想當年返到香港,亦曾雙失好一段時間,不同的是,鵬哥比我叻,就係佢有個我冇MSc,同當年我懶到連綜援都無。但除呢兩樣外,孫柏文作為過來人,對鵬哥經驗,係感同身受。

我絕對覺得鵬哥要檢討。佢話自己見過200份工,甚至連快餐店M記都見過。但態度絕對係見工時,其中一件最重要事,鵬哥眼中流露出,那種對碩士畢業生身份那種自豪中帶了一點傲慢,例如見麥記時,係都要「我係中大碩士,我寫埋落去,吹咩?」擺到明玩。

鵬哥曾經表示,自己人際關係比較差,所以造成今日境況。佢亦「未紅時」網上哭訴話,搵工要靠人際關係,仲話呢係社會敗壞現象。但事實上,做老闆,請人有熟人介紹,比無熟人介紹好好多。搵好、靠得住人,你估咁易,如果有你信得過人,同你介紹個佢話信得過人,真係易。

有唔少老闆、打工仔,開工後,先發現請錯人、入錯行,浪費大家時間同資源。

至於今日請人,隨時收數以百計申請信,與其用咁多時間逐個見,不如有個熟人介紹,方便之餘,又多個人格保證,搵一個合適人選自然比較易。

我都唔怕認,我呢咁另類材料,真係由畢業至今,所搵到工全部都係熟人介紹。我呢件畸胎坐個中層HR經理前,first round已經out啦。

講番今次鵬哥事件,受害最深,都應該係中文大學統計學,其他本地大學學棍睇怕都唔可以倖免於難。

試想想,如果將來又有畢業生搵唔到工,拿住張畢業證書,加上一張綜援紙,作為失業證書影番幅相,再返學校要脅會公告天下,睇怕各本地大學既得利益集團,為保源源不絕大學撥款,點都要幫佢死都死份工返。

不過,孫柏文相信鵬哥都應該好快搵到工、返到工。佢話自己改善態度,雖然無咩人相信。

孫柏文就節目之中做個實驗,用100蚊去利誘佢,對住個Mic講:「孫柏文係全香港最靚仔!」無理要求?係。不過結果佢都照做,孫柏文亦信守承諾,奉上100蚊。能夠接受老闆不合理要求,鵬哥搵到工之日,亦不遠矣。

Facebook Comments

Leave a comment