我挺曾俊華!

am730 (大明燈 M41, 2011.3.9)

噚日有線做電視節目時,聽到李兆富一個分析,今日要同大家分享。佢話有合理懷疑,財政司長曾俊華由「企硬六千強迫金」到忽然失蹤兩日後,轉變「不勞而獲六千銀」,其實係因為西環同北京發功掣,而唔係曾司長想。

呢個推斷,孫柏文認為唔係無理。派錢呢cheap cheap動作,就真係得港人睇唔起地方,例如新加坡先會做。

節目中,李兆富同我都有表態講過,曾俊華其實係我心中最鍾意、最覺得正直其中一位官員。

而我都話過,雖然司長無此意,不過如果佢選特首,我幫佢企街派傳單拉票都得。

至於司長其中一樣最令李兆富敬佩地方,就係令人相信最終會捍衛香港利益,特別係有外人指指點點時候。

如果今次葉劉淑儀議員已經拉橫額話自己「成功爭取」,不過亦完全違反香港中產最核心價值派錢行動,咁相信今次派錢真係由北京落命令。而司長覺得過唔到自己關,李兆富建議佢應該辭職,俾全世界知道我香港人係有底線,仲會有人見到唔時會出手。

情況就好似70年代美國,當時尼克遜總統因水門事件被查,佢因為唔想被繼續查,就落命令要司法部停止調查。不過,下面檢察官,寧願被炒或辭職,都唔肯聽呢個命令,最後成功保護比任何人更重要制度。

我諗司長可能問緊自己,當年尼克遜旗下檢察官都有問過自己問題,就係:「咩先係最重要?」最終司長同大家都要問自己,派錢真係我香港人會做事?我記得特首董建華曾經話過:「留低比離開,更加需要勇氣。」曾司長,今次絕對係離開比留低,更加需要勇氣。

不過點都好,班蝗蟲議員相信就會通過呢份財政預算案,即使就算反對議員,都應該係因為政府淨係「派六千」,而唔係派6萬元。

之前我話過,呢次係一次大規模社會實驗,當一樣米養百樣人時,派一次錢就衍生700萬種使法。而兩日前,我就同有線同事黃曉嵐傾起點用呢6,000蚊。

我話:「有人高調行出來,話因為好認同政府對市民退休後憂慮,又全面支持政府打擊通脹。所以決定將未來收到6,000蚊,全數以私人供款形式注入自己個『強迫金』戶口。」話都未講完,黃曉嵐就擘大佢對已經好大眼睛問:「?真係有咁人?」我答:「冇呀,虛構。只係問會唔會有人咁做。」

不過,如果曾司長真係為捍衛香港唔俾人指指點點,而決定辭職,我發誓,孫柏文會將我會收到6,000蚊,全數注入我個「強迫金」戶口,因為到時我挺曾俊華!

 

Facebook Comments

Leave a comment