淨係識派錢 正一敗家

爽報 (財經, 2012.1.30)

每年臨近財政預算,我都會寫番幾篇關於政棍醜態嘅文。上星期,我就喺蘋果《利字當頭》整咗篇「政壇茄喱啡亂舞香港」,鬧班唔長進嘅敗家政棍,淨係識派錢但又唔會爭取退稅。結果呢個立場,當然有讚有彈啦!本少爺就寫政治,令到部份人唔高興,絕係正常。我又唔係政客,唔需要取悅公眾。我就係要堅持:救濟就係救濟,派錢並非政府應做嘅事;如果認為庫房水浸唔妥,就應該減稅退稅。



港元美元低企掀通脹

我大膽問句:「無交過稅又想佔盡便宜,呢種想法算唔算蝗蟲?」
「點同啊!我哋係香港永久居民!」嘿!好一句「香港永久居民」,你上一代做咗個非常正確嘅決定。你呢?你做過啲乜?有納稅人又因乜事好似欠咗你班人?
「香港因高地價政策,所以政府收入中最主要並唔係稅收,而係土地收入。所以租金貴令物價都貴,老百姓生活好慘。有能力納稅嘅人,係制度下嘅得益者,有責任去幫吓嗰班連稅都無得交嘅人。」一街講法似是而非,難得竟然無人反駁!
1. 乜嘢叫做幫吓人?乜嘢叫做搶?大家識唔識分?如有朝一日,你行行吓街,有個人走埋來同你講:「見你身光頸靚,荷包梗有唔少。呢排通脹,我有少少手緊,唔該攞住一千幾百傍吓身。」呢啲叫做搶,ok?將個角色換咗政客,點解就唔係搶?
2. 有能力交稅嘅人,並非制度下既得利益者。我哋只係更加努力,更加願動腦筋。其他人嘅不幸,我哋同情,但唔好逼我哋去負責。
3. 香港有高地價政策?點解由99年到03年政府又唔貫徹高地價政策呢?有無天才可解釋吓?點解當年政府出盡九牛二虎之力都搞唔番起個樓市?
4. 「物價貴因租金貴,租金貴因樓價高」呢個錯到離晒大譜嘅經濟觀,竟無人踢爆!唔該大家記住:租金貴唔係因為業主瘋狂加租。租金貴,因有人畀得起!有人畀得起貴租,因購買力撐得住。有超強購買力,先有天價租值,然後再有鑽石級呎價。當然低息環境絕對有影響,但根本關係仍無變。講到底,港紙跟美元長期處低位,結果一定係通脹,輸家一定係低收入人士。問題係,我哋願唔願意畀港元自由浮動?

利世民
專欄電郵:SharpHK.Simon@gmail.com 
Facebook專頁:
www.facebook.com/AppleSimon

Facebook Comments

Leave a comment