利字當頭:歐元未來

利世民, 蘋果日報 ( 財經要聞, B15  05.07.2010)

王弼:「我屋企,以前係西德馬克擁躉,一有錢,就買馬克。」王弼和世民一樣,都是對西德馬克有集體回憶的舊一代人。「之後,轉做歐元,不過07年兌1.3美元左右賣晒,同孫柏文講起,仲俾佢笑。o依家見歐元跌得咁厲害,個心都舒服啲。」

世民:「我記得嗰陣時德國仔Hans,講起歐元就火都嚟,仲話睇死歐元捱唔過5年。結果,真係俾佢批中。不過,07年最叻仔嘅都只不過睇到美國樓市泡沫,又有邊個會諗到歐元都會有事?睇嚟今次,歐元可能連一次金融危機都捱唔過。始終,美元仲係世界儲備貨幣。」世民周遭有一群眼光獨到的朋友,只可惜他們都太早提出看法。

或須踢希臘出局求存

王弼:「睇嚟希臘都要default。希臘政府慣咗大使,要緊縮開支邊有咁容易?睇吓班暴民,畀你做希臘總理,有無膽叫班暴民共度時艱?我估佢寧願賴皮,同債主講對唔住算數。」

世民:「不過,歐元想繼續存在,應該要希臘脫離歐元區。其實,希臘可以重新發行自己嘅貨幣,然後掛一個聯繫滙率。當然,到最後希臘守唔到個聯繫滙率,又或者 希臘走浮動滙率,要貶值減債,都係希臘自己嘅問題。o依家火燒連環船,大家都痛苦。其實,當年加入歐元區,息率減得最厲害嘅,就係葡萄牙、愛爾蘭、意大 利、希臘同西班牙。結果,o依家咪就係佢哋出事囉。」王弼:「踢晒呢的國家出局,不如用馬克好過啦!」

利世民
http://hkliberty.wordpress.com

 

Facebook Comments

Leave a comment