利字當頭:去曼谷搵錢

利世民, 蘋果日報 (財經要聞, B15  06.02.2010)

雖然保安局對泰國仍維持黑色旅遊警示,不過在private bank打工的朋友已準備到曼谷。

世民:「恭喜喎,有危先有機嘛!去開Central World,記得影相放上facebook。最威一定係你。」朋友:「你估我好想去咩?好彩保險公司仲未肯包,公司o依家都唔敢叫我哋出發住。不過,曼谷嗰邊嘅同事日日打嚟,話除咗無遊客外,曼谷一切已回復正常,要我哋快啲過去傾。佢哋一定要香港office派人過去照顧班大客,搞到我哋鬼死咁難做。」

大客揀香港泊低啲錢

世民:「又係喎,點解唔叫新加坡office派人呢?」朋友:「見識過今次紅衫軍暴亂,班大客想資產offshore。o依家個個都睇住大陸市場,好自然會揀香港去泊低啲錢。畢竟,我哋有CEPA嘛。不過,佢哋又唔會將全副身家搬入大陸。始終香港進可攻,退可守。唔好唔記得,香港不單止無外滙管制,港紙仲同美金掛鈎。平時都唔覺香港有幾好,但當其他地方一出事,就知香港有幾好。」

泰國究竟有多少富豪?Red Bull的創辦人,泰國飲品大王許書標(Chaleo Yoovidhya)家財,估計有40億美元。根據《福布斯》估計,頭40名最富有泰國富豪,加起來身家約250億美元。這些泰國富豪當中不少實業家出身,特別是食品加工業。從宏觀角度看,中國既是生產基地,也是新興消費市場,藉此機會將重心調整一下,也不無道理。

深層次一點看,這個小故事又一次說明,其實政府只要拆牆鬆綁,搞好法治,香港的優勢便自然跑出來。反而政府搞甚麼招商推廣,實在是多餘兼老土。

Private sector真的拼了命去博機會,當官的要是沒有這種心態,還是專心做自己應做的事好了。

利世民
http://hkliberty.wordpress.com

 

Facebook Comments

Leave a comment