官商勾結殺到港交所

am730 (大明燈 M33, 2011.4.6)

放假,被奧斯卡最佳紀錄片「呃錢帝國」的Trailer吸引住,套戲大致上搵美國華爾街金融業猛人,披露大鱷點樣亂使錢,學界教授點樣頂唔住金錢利誘,幫冰島寫「鱔稿」等的驚人真相。當時,我除想睇呢套戲之外,仲諗,原來香港金融中心地位已經好鞏固,唔使驚上海有咩挑戰,因為我們學華爾街,學到十足十,連官商勾結、罔顧公眾利益一瓣都似埋,我佩服!

高盛「烏輪」事件,發生近一個星期,高盛封咀,港交所(388)又唔開聲,行家們鬧、鬧、鬧都係得個桔,因為港交所同高盛只係閉門傾掂數,唔理外界聲音。大家試諗下,港交所行政總裁李小加咪就係投資銀行出身囉,投行同投行對咀,最唔著數咪就係「扑中」日經輪班投資者。
 
睇番報道,有輪場人士話,預單會石沉大海,因為兩個單位都「龜縮」,高盛後台仲要好勁,作為美資大行,搵律師團隊深入研究之後,發現原來可以甩身,因為出事的上市文件,一早寫容許更正錯誤的條文,咁即係話,高盛一定可以輕易過關,唔怪得之呢幾日,高盛冇出來調停,一味實施拖之訣,認為唔使賠錢了事。
 
最慘其實係港交所,批咁既上市文件出街,仲要對投資者毫無保障,「你話改條款?好啦,我俾。你話改符號?冇問題。」原來港交所咁大間機構,係同「順嫂」同出一轍。香港仲掛住係法治之區?死晒啦,不如,隻10073個名可以叫日經輪,行使價都係11,000點,不過唔係日經225指數,係標普500指數阿笨?咩都可以亂來。
 
香港辛辛苦苦建立了有序兼且受國際投資者認同的投資市場,一就被打殘。搵返套經典電視劇集「大時代」的股票必勝法,葉天臨終前,傳授俾方展博,開頭係咁講,「股市原意,乃讓集資投資有其地,社會向榮,人皆有賺」,喂,電視劇都有教,股市係集資投資有其地,有透明度,可以唔使同人合併,係我優勢。而家咁樣搞法,根本就將股市原意大扭曲,大行玩晒,騎劫香港交易所。而家,生在香港,市民會驚食物有輻射被污染,活在金融界,我係驚,金融市場就此留下永不磨滅的烙印。

傳聞坐正港交所老總的小加,有強勁後台,來到港交所一定要做到豐功偉績,因為點都要追返前任總裁周文耀的功績,結果就搵著業界搞,一人獨大,個個聽命。
 
不過你後台幾勁,人人都有執位時間表。明年,當國家、香港重要人物都要大執位時,後台幾硬幾龐大都要退位讓賢。到出年,孫柏文仲會度,李總,你呢?

 

Facebook Comments

Leave a comment