金手指:煙場歸故土半島也相同

蘋果日報 (投資 B07, 2012.1.19)

 

前日,孫柏文走去幫親開上海理髮店度,為新年剪髮兼修鬚。師父剪剪,忽然話:「依家日本妹都好搏噢?玩埋冇剎掣賽車。」我聽到就問:「有冇咁誇張呀?邊度聽番o架?」師父二話不說,放低絞剪,衫袋張報紙出遞俾我話:「咪你份《蘋果》囉!」
原來日《蘋果》A疊底版國際新聞,真係有段講一個日本姑娘玩冇剎掣電單車賽時歸西報道。我睇完,就順便睇埋同一張紙A1頭版新聞。頭版講Lafite,雖然Youtube睇過「水泡孫柏文」一片fan屎,都可能會估我對呢段新聞有興趣,不過因我對紅酒唔識,所以就揭去A2。
平機會係冇答案
一睇,哈!原來有段新聞講大酒店(045)旗艦,半島酒店裡面餐廳瑞樵閣,唔招呼一對姓林帶埋得11個月大BB仔夫婦。咁安排令呢個林太好嬲,嬲到幅相唔使打格仔報紙出樣。
點解餐廳有呢個規定,大家心照,不過平機會就話:「或觸犯家庭崗位歧視條例。」我諗,咩叫「或」呀大佬?唔俾細路仔入係咪犯法先?好彩,原來隔離版《利字當頭》利世民,同日電台節目捉個平機會代表,問同一條問題。世民兄問,歌劇院唔俾BB入算唔算犯法?係咪香港開古典音樂會係一定要俾攜B人士入場?平機會代表重複又重複話要睇「個別情況」。世民兄點劃清例子,平機會都答唔到,結論係平機會唔係睇「個別情況」,而係冇答案。
不過今次大酒店都抵死,因為之前唔肯為原則而戰。我講乜?幾年前,特區吹禁煙風,私人開餐廳、酒吧、按摩院通通禁煙。場戰役我當然打到底,因為食煙又唔係犯法,我開間餐廳就係我自己地方,自己私人地方同其他人做合法,都唔俾?有冇搞錯?產權何在?而次最刺耳說話,就係立法會議員余若薇話:「係公眾地方。」對產權意識咁薄弱,只可做SC,唔好話係等同QC。
好啦,你大酒店管理層想做人民英雄,所以咪唔撐其他想保留食煙權場所。心諗,唔支持「錯」事,應該萬人愛戴!點知到你做你覺得事,人覺得錯時候,就冇人撐你。就好似上世紀50年代德國,尼莫拉牧師講過:「起初納粹追殺共產主義者,你不說話,因為你不是共產主義者。接他們追殺社會民主主義者,你不說話,因為你不是社會民主主義者。後來他們追殺工會成員,你不說話,因為你不是工會成員。」咁最後追殺你時候,就冇人企出來為你講。
私有產權被蠶食
其他本地企業為公關方便,搞咩「企業責任」,而唔跟以上道理我係絕對明,因為可能好似成龍大哥話齋,中國人係要管。不過大酒店老闆係咩?係猶太人啊!好啦,次你冇出撐酒吧、骨場,今次有冇人出撐你?
個complain林太應唔應該有咁要求,根本唔使研究,因為每日都有千千萬萬個「林太」想借政府力量去蠶食你私有產權,去推翻你為自己地方定規矩。「林太」們下一個投訴,就係點解半島阻止佢個B廁所洗手盆便便。呢個蠶食浪,係要所有產業擁有者團結咁去撐,因為呢單證明,昨夕煙場歸故土,今朝半島也相同。
孫柏文
作者為獨立股評人

前日,孫柏文走咗去幫親開嘅上海理髮店度,為新年剪髮兼修鬚。師父剪剪吓,忽然話:「依家喺日本妹都好搏噢?玩埋啲冇剎掣賽車。」我聽到就問:「有冇咁誇張呀?邊度聽番嚟o架?」師父二話不說,放低絞剪,啲衫袋掹張報紙出嚟遞俾我話:「咪你哋份《蘋果》囉!」

原來嗰日《蘋果》A疊底版嘅國際新聞,真係有段講一個日本姑娘玩冇剎掣電單車賽時歸西嘅報道。我睇完,就順便睇埋喺同一張紙嘅A1頭版新聞。頭版講Lafite,雖然喺Youtube睇過「水泡孫柏文」一片嘅fan屎,都可能會估我對呢段新聞有興趣,不過因我對紅酒唔識,所以就揭去A2。

 

平機會係冇答案

一睇,哈!原來有段新聞講大酒店(045)旗艦,半島酒店裡面嘅餐廳瑞樵閣,唔招呼一對姓林帶埋得11個月大BB仔嘅夫婦。咁嘅安排令呢個林太好嬲,嬲到幅相唔使打格仔喺報紙出樣。

點解餐廳有呢個規定,大家心照,不過平機會就話:「或觸犯家庭崗位歧視條例。」我諗,咩叫「或」呀大佬?唔俾細路仔入係咪犯法先?好彩,原來隔離版《利字當頭》嘅利世民,同日喺電台節目捉咗個平機會代表,問同一條問題。世民兄問,歌劇院唔俾BB入算唔算犯法?係咪香港開古典音樂會係一定要俾啲攜B人士入場?平機會代表重複又重複話要睇「個別情況」。世民兄點劃清例子,平機會都答唔到,結論係平機會唔係睇「個別情況」,而係冇答案。

不過今次大酒店都抵死,因為之前唔肯為原則而戰。我講啲乜?幾年前,特區吹禁煙風,私人開嘅餐廳、酒吧、按摩院通通禁煙。嗰場戰役我當然打到底,因為食煙又唔係犯法,我開嗰間餐廳就係我自己嘅地方,喺自己私人地方同其他人做合法嘅嘢,都唔俾?有冇搞錯?產權何在?而嗰次最刺耳嘅說話,就係立法會議員余若薇話:「嗰啲係公眾地方。」對產權意識咁薄弱,只可做SC,唔好話係等同QC。

好啦,你大酒店管理層想做人民英雄,所以咪唔撐其他想保留食煙權嘅場所。心諗,唔支持「錯」嘅事,應該萬人愛戴!點知到你做你覺得啱嘅事,人哋覺得錯嘅時候,就冇人撐你。就好似上世紀50年代嘅德國,尼莫拉牧師講過:「起初納粹追殺共產主義者,你不說話,因為你不是共產主義者。接着他們追殺社會民主主義者,你不說話,因為你不是社會民主主義者。後來他們追殺工會成員,你不說話,因為你不是工會成員。」咁最後追殺你嘅時候,就冇人企出來為你講嘢。

私有產權被蠶食

其他本地企業為公關方便,搞咩「企業責任」,而唔跟以上嘅道理我係絕對明,因為可能好似成龍大哥話齋,中國人係要管嘅。不過大酒店老闆係咩?係猶太人啊!好啦,嗰次你冇出嚟撐酒吧、骨場,今次有冇人出嚟撐你?

嗰個complain嘅林太應唔應該有咁嘅要求,根本唔使研究,因為每日都有千千萬萬個「林太」想借政府力量去蠶食你嘅私有產權,去推翻你為自己地方定嘅規矩。「林太」們下一個投訴,就係點解半島阻止佢個B喺廁所洗手盆便便。呢個蠶食浪,係要所有產業擁有者團結咁去撐,因為呢單嘢證明,昨夕煙場歸故土,今朝半島也相同。

孫柏文

作者為獨立股評人

 

Facebook Comments

Leave a comment