思歪的土改

爽報 (財經V40, 2012.8.16)

 

「後生仔好慘呀!佢哋要有自己一間樓呀!」

思歪未做特首之前,就係用呢個概念,令到好多「未來社會棟樑」覺得佢係一個好人。唔知點解,我諗起當年毛澤東搞土改,硬係要農民同地主搞階級鬥爭,寧左勿右。

「你咪鬧政府啦,佢由上場第一日,就醜聞不斷,再鬧都冇用啦!」
就係面皮厚到咁,先至得人驚!老實講,思歪有政治任務,就唔在講。「摑民教育」已經搞到一鑊粥,好難向上面交代。之後,又要推廿三條,佢邊度有貨交?好嘞,急於交差嘅政府,你話佢會點?

搞港版土改,履行競選承諾囉!政府臨換屆之前,出咗份叫做「新界東北新發展……第三階段公眾參與」。

大家留意囉,文件冇話諮詢㗎,公眾又點參與呢?有班「未來社會棟樑」反對,因為北區起豪宅,益大陸人喎!嘿,咁起單身公屋,做青年營好唔好?「未來社會棟樑」一定贊成啦!

政府冇講清講楚,新界東北地權,好多由私人擁有。政府?家唔會同私人合作發展,要強行收地,搞土改。思歪真係毛澤東嘅好學生!

不過,我想提吓班「未來社會棟樑」,毛澤東嘅土改,冇改善到農民生活。思歪嘅土改,都唔會畀到你哋一人一公屋。唔信?放長雙眼睇啦!

 

李兆富

Facebook Comments

Leave a comment