金手指 : 可憐的有線寬頻

蘋果日報 (財經要聞B09, 2012.9.04)

 

今個禮拜日就係立法會選舉,孫柏文就一路都未講過今次選舉。今日,就一定要講,因為發生咗一件事,令我對有線寬頻(1097),甚至成個傳媒板塊非常擔心。

幾個月前,我識咗好耐,現係新界東候選人嘅何民傑話有意出選,問我應該打乜議題。咁我就好簡單同佢講:「我睇你做咁多嘢中,最有共鳴就係你反煙稅同反現有低能、迫晒啲煙民出行人路攻其他人嘅禁煙條例。你自己諗諗啦。」

反煙稅?就算充斥住社會主義候選人,我都真係唔信會有人夠膽反煙稅,因為反禁煙已成為政治上非常不正確的信念,冇人會提人類歷史中第一個全面禁煙國家——法西斯希特拉嘅納粹德國。

點知喺上個禮拜,有線電視搞嘅新界東立法會選舉論壇,何民傑一路話如果加煙稅就反對任期內餘下所有政府法案,後面嘅助選團隊就點煙抽番口!最正係原本個鏡頭只係影住何民傑,點知點煙後,個cam man一定係知呢個visual太震撼,所以即刻拉闊鏡影。

選立法會代表嘅辯論中,可以身體力行,用行為去解釋歧視煙民嘅法例,應該係民主、自由、開放嘅社會應做嘅事。做完,傳媒亦應有自由畀市民知立法會候選人表達過啲乜,所以我就好興奮叫晒我啲fellow煙民睇有線重播。

點知,有線新聞玩自我審查,喺再播時冇咗個風煙四起嘅鏡頭,向控煙辦低頭。

 

傳媒恐溫水煮蛙?

一向以來,我對有線新聞維護香港言論自由有絕對信心,對曾經喺嗰度講嘢為榮。有線新聞就係有線寬頻嘅crown jewel,當連佢哋都要喺民主概念中最核心嘅候選人辯論裏,因法例箝制言論自由,我哋香港變成咗啲乜?其他一路身體力行撐言論自由嘅傳媒機構,仲唔會遲早溫水煮蛙咁玩完?

煙,係咪政治不正確?係。不過,煙民已成社會總體自由之戰嘅前線,各位煙民,是時候團結反攻了!

 

孫柏文

作者為獨立股評人

http://facebook.com/shuen

本欄逢周二、四刊出

Facebook Comments

Leave a comment