恐慌性買樓

爽報 (財經V34, 2012.9.04)

 

恐慌性拋售,我明。但係恐慌性買入,我就真係聽到一頭霧水。

運輸及房屋局張炳良局長話,市民唔需要急於恐慌性買樓,因為政府大把貨。

先撇開究竟政府嘅「大把貨」,其實有幾堅,但係恐慌性買樓,聽落真係有啲得人驚。

任何商品,唔一定永遠有價有市。有時,錯過咗套現嘅機會,可以一世做蟹。

恐慌性拋售,因為大家對某種資產嘅未來,悲觀到極點。最終結果如果唔一樣,只可以話,係睇錯市,但唔一定非理性。

但係,持有現金,就算話鈔票購買力會被通脹剝削,大不了每年蝕幾個巴仙。但係高位買錯,風險就一定唔止幾個百分點。其實,現金唔會咬人㗎喎,點解要恐慌性買入呢?

「你又知樓市一定會跌?」升定跌,我唔知,但係我知,償負能力可以變化得好厲害。好多人淨睇利率,話低息環境唔會變,唔使驚。

不過,我覺得最重要嘅因素,係收入。就業環境變差,成個樓市可以好快轉弱。事實上,好多行業今年市道已經一般。政府除咗苦口婆心勸人要量力而為,其實真係冇乜可以做。

呢個時候人買樓,又或者加快審批樓花幫發展商出貨,到市況逆轉時,恐怕又係一個政治計時炸彈。

 

李兆富

Facebook Comments

Leave a comment