伯南克都想QE?

爽報 (財經V29, 2012.9.03)

 

「一定有QE3。」自從伯南克喺Jackson Hole央行年會講咗幾句,越來越多投機者,主觀願望想今年係2010年翻版,一次QE,就夠炒起任何資產價格。

 

究竟伯南克講過乜?

「必要時會出手。」好多人攞住呢句,就覺得伯南克暗示將會出手。不過,反過來諗,佢點都唔會話:「我打死都唔會再QE。」畢竟,未來嘅事,實在冇必要講到咁死。既然係自己主場,伯南克點都要為自己講嘢;而我聽到最重要嘅訊息就係:「一直以來,聯儲局嘅非常政策,都做得正確。」不過,又話分兩頭,如果伯南克唔係覺得外邊有人唔認同聯儲局嘅所作所為,佢又有冇必要為自己嘅決定辯護呢?

再諗深一層,既然伯南克都心知肚明聯儲局非常行動具爭議性,要再進一步見到QE3,就點都要有個共識。

過去幾個月,聯儲局公開市場委員會成員,經常試水溫,睇公眾究竟會唔會接受用「增長唔夠快」呢個理由,去容許更多非常行動。可惜,我主觀覺得,反應實在一般。

相反,如果有真正危機,聯儲局做乜都冇人會反對。事實上,再早幾個月,聯儲局都有試過講,密切注意歐洲情況。點知,歐洲死死吓又好似死唔去。如是者,聯儲局一路都搵唔到個充分理由再玩鋪勁。

 

李兆富

專欄電郵:SharpHK.Simon@gmail.com

Facebook專頁:www.facebook.com/AppleSimon

Facebook Comments

Leave a comment