懷念董建華?

爽報 (財經V33, 2012.11.21)

 

「董建華做特首幾好呀!」每個露宿者,背後都有個令人心傷嘅辛酸故事,但係用老董做故事,除咗有一份斯德哥爾摩症候群嘅黑色幽默,仲帶有一種強烈嘅復仇味道。

噚日,《蘋果》有篇人物訪問,講社區組織協會嘅幹事吳衛東。話說呢位仁兄服務露宿者,蘋果記者想當然話,人家中大經濟系畢業,唔去搞金融,走去服務露宿者,好偉大呀,後現代雷鋒呀。

雖然我唔知道蘋果嗰位記者,點解咁有慧根,參透宿命因果,可以睇到呢位吳衛東入金融業就一定係康莊大道。

但係,我最唔明嘅係,點解呢位「雷鋒」會覺得窮人最懷念的,竟然係世家權貴出身、搞到香港好多中產變無產嘅董─建─華!

 

「最緊要人哋衰!」

早幾日響臉書上面,我不經意留咗呢一句,「這個城市的核心價值之一,就是不要阻人發達。」,有讀者提醒:「唔係喎,你講嘅係以前嘅事。E家嘅核心價值係:不求自己好,最緊要人哋衰!」

明晒。引述呢位吳衛東:「(董建華)又講香港有100萬窮人,但提完之後就腳痛落台。」係喎,董建華都未完成香港勝利回歸共產,得嗰100萬窮人。唔知董建華之前,香港有幾多窮人呢?又唔知道,有幾多人因為董建華,由業主變窮人呢?吳衛東話,好多露宿者97年前月入過萬,點解今日咁窮呢?

記者話,吳衛東對思歪「疑中留情」,希望佢會推老人退休金。另一邊廂,又有社福演員,推班坐輪椅嘅公公婆婆出來,要求「傳聞嘅退休種金」。歐洲咁窮困,香港點解唔學呀?不過,有眼利嘅朋友就話,一係就推穿金帶銀嘅公公婆婆出來,話到明「傳聞嘅退休種金」唔係福利,係人權,應該坦坦白白嘛。推窮公公窮婆婆出來,為富叔叔富嬸嬸攞錢,乜野道理先?

「雷鋒」加埋「傳聞嘅退休種金」,香港係唔係忽然間好關愛、好溫暖呢?唔通全香港人都係窮人,香港就最關愛?同情心係一個社會必須嘅,不過濫用就唔好啦。

 

李兆富

Facebook Comments

Leave a comment