金手指 : 瞓身認購中白銀?

蘋果日報 (財經要聞, 2012.12.18)

 

由上個禮拜二開始,我收到四方八面嘅來信同短訊,都係問同一條問題:「隊長!抽唔抽得過?」特別係從facebook《白銀戰隊》討論網頁嘅隊員。咁究竟問邊隻?咪就係正準備上市嘅中國白銀(815)。大家一定諗:「孫柏文成日話一注獨贏買白銀,今次仲唔狂推一隻做晒六分之一地球人白銀嘅公司?」

間公司做嘅生意,就係從其他公司買入含白銀嘅沙石,之後加工提煉成白銀磚及其他物料。公司睇落冇乜嘢,不過如果你係白銀戰隊隊員,睇完個名之後就想買。舉個例子,如果睇好黃豆的話,咁我就今日落街買部整豆腐花嘅機,之後成立一間叫「中國黃豆」嘅公司,舞佢上市畀你買。

 

原材料升 可贏大錢

你淨係睇江西銅業(358),開礦嗰part有錢賺,而提煉嗰邊就成日輸。點解?因為一有鄉鎮知你提煉有錢賺,就個個蜂擁設廠。之後全行over capacity,蝕都照做,因為要維持現金流去還借來建廠嘅錢,跟住就間間公司都嗌救命。

仲有,做間咁嘅公司其實係可以喺原材料大升浪贏錢。點做?以前沙士後第一份工喺塑膠貿易行做。當時石油每桶賣三十蚊,老闆話要現代化管理,話要做到零存貨。我呢個當時每粒鐘冇28蚊嘅後生,就建議有越多存貨越好,仲要生產上越易,冇乜科技嘅塑膠,因為同石油敏感度高,油價將會升到冇人信。當時老闆好有禮貌咁叫我有乜其他橋再搵佢。

點都好,當你一路保持大量存貨,當白銀價升,啲含白銀嘅沙石都會升。咁你公司就因存貨升值而大賺。

咁關於存貨,呢間公司點講?佢哋就好填鴨式咁話會盡力減少。當然,俾我呢個明燈照一照,呢隻股就好大機會第一日掛牌時爆升。不過你真係抽的話,就祝你好運。

 

孫柏文
獨立股評人
http://facebook.com/shuen
本欄逢周二刊出

Facebook Comments

Leave a comment