納稅人站起來!

爽報 (財經V33, 2013.01.25)

 

近來facebook經常見到有人貼「如有100萬個like,我老闆會加我一倍人工」之類嘅相。我手痕,自己都整番張,卑微嘅願望係:「思歪冇話過唔應承停收一年薪俸稅,假如我有100萬個like的話!」

「唓,點會啫!思歪有應承過你咩?」大家諗吓都知,思歪應承又有乜嘢用?所以我都話,思歪冇話過唔應承。其實我最想知道就係,假如有人問佢:「政府有咁多盈餘,點解今年仲要收薪俸稅?」究竟佢會點答。「政府收入唔係永遠都咁多,所以無論日子點樣,都一定要積穀防飢。」如果係以前嘅官,一定會咁答,大家條氣幾唔服,鬧兩句守財奴就冇嘢好講。不過今日個政府,亂咁開位又想有作為,想呢樣又想嗰樣,又亂使錢,我唔知啲官憑乜嘢講呢句話。交稅係納稅人義務,不過納稅人都有權利!唔係話要政府派錢,而係納稅人有權同政府講,你咪亂使錢益自己友,要幫真正有需要嘅人,慳住使;政府係納稅人供養,唔好成日擺官款,唔好以為自己高高在上。

冇咗納稅人,政府就冇存在嘅可能。所以政府應公道啲,庫房有盈餘,就唔好再抽取民脂民膏。停收一年薪俸稅,好似好激,但呢個建議比叫政府派錢,合理得多;既然政府唔係等錢開飯,憑乜嘢向廣大市民攤大手板?

盈餘多到唔識用,已搞到一班政治演員話要人人有份派。派錢,即係同下一代講,錢係天跌落嚟。我真係唔想見到香港嘅未來,以為唔使做都有得分!

 

李兆富

Facebook Comments

Leave a comment