共產.地產.敗家產

爽報 (港聞V04, 2013.03.13)

 

本少爺對所有政治演員,都一視同仁。不過,有一班特別敗家,點都會鬧多兩句。

昨日,走在皇后大道中,長江中心外,見到一幅自由黨街板,以小學雞字款大字標題:「中小企火熱水深.財爺漠不關心」,下款就有田北俊、方剛、張宇人與易志明等人(而我不知易志明是誰)。

做生意,有邊一刻唔需要掙扎求存?當然,如果你好似自由黨,成班二世祖,梗係唔需要自己去搏殺!最抵死係,自由黨,將二世祖心態,推而廣之到全港所有中小企,以為人人都攤大手板等人打救,納稅人又點可能認同?

細有細攞福利,大有大攞着數,最後你話邊個埋單?我話自由黨係共產、地產之外嘅第三產:敗家產,真係冇話錯佢地。不過,自由黨嘅原罪,係佢地從成立嘅第一日開始,就相信香港有普選就一定向左。

或者,曾幾何時,佢地都有諗過,可以用空間換取時間。不過,心態上諗住等阿爺派餅,又點可能做得大?人家民建聯同工聯會,擺明車馬以飯票換選票,都要努力去插樁腳。自由黨班二世祖,就個個自己對號入座,係都要話自己係代表少數生意人,結果梗係自我邊緣化啦。

最後,對唔住,自由黨係反福利,但唔代表佢地支持自由市場。我最㷫係,佢地攞咗自由黨呢個好名,搞到有朝一日我要組黨,都要諗過第二個字號。

 

李兆富

Facebook Comments

Leave a comment