全港最多人七一活動

爽報 (港聞 V10, 2013.07.04)

 

蠢,相反就係精。精英,除咗聰明了得,亦敢於與眾不同。當然,做人唔需要吓吓標奇立異,但係關鍵時刻,總要知道有所判斷。香港社會偏好低調是福,精英定義,竟然變成曉得投群眾所好,混入主流。但話說回頭,只要精英為自己搵着數,不損人而利己者,又唔可以話精英有錯。

精英以外,就係庸碌無能之輩。庸碌無能者,無自我主張,唔知道點樣以邏輯推理何謂對錯是非;當精英放棄話事權,由呢班人上位,結果理性智慧分析判斷,貶值成靠聽靠睇靠直覺本能,只要人多聲大場面震撼,就等於正確。唔好誤會,我無話43萬人上街示威無道理,又或者唔知幾多人慶回歸有乜道理。不過,慶回歸同爭取民主,道德對錯並唔係由人數去決定。當七一活動淪為雙方小學雞式鬥人多,我只可以講,香港有超過600萬人以行動表示,佢哋想過自己嘅生活,唔想干預別人,亦唔想被干預。一定程度上,呢600萬人都想過香港精英嘅生活:不損人而利己。

庸俗嘅民粹政治,遊戲規則係鬥人多。不過,民主唔等於民粹;民主目的係制衡政府權力,留空間畀市民過自己嘅生活。所以,七一當日,絕大多數香港人都已經表達咗自己真正民主訴求。民陣同全港各界乜乜物物,唔好再騎劫港人,阿門。

李兆富

Facebook Comments

Leave a comment