難怪機場變疫區

蘋果日報.金手指 /2019-04-09/孫柏文(獅子山學會董事)

孫柏文由當年出國留學開始,每次搭飛機都有個習慣,就係一步出機艙,就會急急腳行去最近嘅廁所洗手。相信大家都知機倉菌好多,不過大家可能唔知嘅係最污糟係每架飛機嘅水箱,所以飛機上洗手唔知會唔會越洗越多菌。

點都好,成個董建華政權,我最buy就係董太嗰句「記得、記得、記得。洗手、洗手、洗手」去防社區爆發疫情。董太作為前護士,洗手防疫係全球各地政府知道嘅道理,只係行政上做唔做到。

對上一年,我去過英國、意大利、西班牙、荷蘭、奧地利、馬來西亞、以色列等地。全部清一色都係喺機場呢啲病從口(岸)入最高危嘅位,洗手水壓超強,可以用番𤩹徹底洗手。當然,深圳嗰啲關口冇番𤩹,不過大家唔好覺得佢哋落後,呢個全因強國人底子比全世界人強。

唔知點解,香港機場啲洗手盤全部都係用嗰啲「環保」水龍頭,弱過小朋友屙尿。幾年前,我同自己講過,機管局屈服於環保膠之下,遲早爆疫情。今日,不幸又中。如果機管局想做啲嘢,就應去例如灣仔街市嘅公廁(去男廁,因我唔知女廁點),睇下咩叫proper嘅洗手水壓。

最後,今次香港爆麻疹疫情,應該對股市唔會有2003年沙士嗰次嘅影響。不過點都好,大家去到機場時,都要記得要洗手。

Facebook Comments

Leave a comment